Menu
header photo

The Journaling of Pagh 826

planetfelony1's blog

מדוע סרטי מוצר לעסקים זה חובה ובשום אופן לא אפשרות?

 







כיצד לבחור את ספקית סרטוני האנימציה האופטימלי לצרכים שלך?


הנפה היא דרך מעולה להציג מידע רב תוך זמן קצר. סרטון אנימציה משמש לעתים קרובות באפליקציות ובאתרים ניידים כדי לעזור למשתמשים לנווט בין המסכים ולהבין דברים.


חשוב לבחור את ספק מוצרי האנימציה הנכון שעוזר ליצור לא רק סרטוני אנימציה איכותיים, אלא אפילו מבין את המטרות העסקיות שלך.


איזה שימושים ניתן לערוך בסרטוני אנימציה?


לסרטוני אנימציה יש פוטנציאל להביא את המסר שלך לרמה חדשה. ניתן להשתמש בהם בקמפיינים שיווקיים ומיתוגיים, הם יכולים לשמש למטרות חינוכיות וכמובן ניתן להשתמש במסגרתם כדי לספר סיפורים.



יתרונות השימוש בכלי שיווק מקצועי - סרטון אנימציה




סרטוני אנימציה הפכו לכלי שיווקי החשוב במידה הרבה ביותר עבור עסקים מובילים להעברת המסרים שלהם. הסיבה לכך הינה שאנימציה מתחברת לאזרח הקטן ברמה האישית ובשום אופן לא שוכחים אותה ממילא כל כך בקלות. סרטוני אנימציה מאפשרים אפילו לחברות להתקדם מ"עידן הקריאה בלבד" בו אנשים מקיימים אינטראקציה עם תוכן באופן מקוון באמצעות סיכום ותמונות פשוטים נטו.


היתרונות של שימוש בסרטוני אנימציה הם עצומים. סרטון אנימציה מאפשר לך להגיע ללקוחות שלך בדרך אישית יותר וליצור איתם רושם מתמשך.


מדוע אנשים אוהבים סרטי אנימציה?




אנשים אוהבים סרטוני אנימציה גם כיוון שהם מאפשרים בריחה מהמציאות ויציאה להרפתקה שלעולם לא תתרחש בחיים שלנו. אנשים אחרים מפיקים הנאה לצפות בהם בגלל זו צורת אמנות שנוצרה לבידור, ובשום אופן לא רק לחינוך.




טיפים כיצד להשיג סרטון אנימציה משלך




בעידן הדיגיטלי, וידאו הוא מדיום בולט שמאפשר לאנשים לחוות טקסטים ממקור ראשון. זו הסיבה שיותר ויותר חברות משקיעות בסרטוני אנימציה לצרכי השיווק שלהן.


אם אתה רוצה ליצור סרטון אנימציה משלך במקום לשכור סוכנות שיווק, יש כמה טיפים שיכולים לעזור. הפקת סרטי תדמית עליכם להבין מהו המטרה השיווקית שלכם ומה צרכי הקהל שלכם. לאחר שעשית זאת, דבר יחד עם מישהו מנוסה באנימציה.


תוכן וידאו מונפש הוא דרך נהדרת לשתף קהל ולהעביר מסר. להלן ארבעה שלבים פשוטים להכנת סרטון אנימציה משלך:


1) בחר את סוג האנימציה בו ברצונך להשתמש. קיימים סוגים רבים ושונים של אנימציה הנעים בין אנימציה דו-ממדית לאנימציה תלת-ממדית.


2) מצא את האפליקציה המתאימה לצרכים שלך. אם אתה מתכנן לעשות זאת בעצמך, נסה את Movie Maker, Windows Live Moviemaker ו- OpenShot Video Editor. לחלופין, אם אתה רוצה סרטונים בעלי מראה מקצועי יותר שדורשים פחות עבודה, ישנם אתרים כמו Animatron המציעים ליצרני וידאו תכונות גרור ושחרר ותבניות לאנימציות.


3) השמע את האנימציה או הוסף תיבות טקסט עם כתוביות במידת הצורך. אתה יכול להעלות את הצליל שלך מראש כך שהוא יושמע מתי


 



 



 




 




 


סרטוני אנימציה לא אך ורק מבדרים, אלא גם עוזרים לכם למכור יותר. למעשה, מחקרים הראו כי סרטוני אנימציה יכולים להגדיל את שיעורי ההמרה בשיעור של עד 70%. אבל, לא כלל חברות הפקת הווידיאו מציעות שירות זה. לכן יצרנו סרטון אנימציה עסקי - כדי לעזור לכם למכור יותר בעזרת סרטון אנימציה.


 


אנימציות הן דרך עוצמתית ויעילה להנחיל את המסר שברשותך. אנו משתמשים בגרפיקה בתנועה ואנימציה על מנת ליצור סרטוני אנימציה מרתקים ויעילים לעסקים. יצירת הסרטון עצמו אורכת יום ספציפי, אך אנו שמחים לעבוד איתך על פיתוח לוח התכנון, התסריט או ממילא כל רעיון יצירתי אחר שיש לך בראש. אנו גאים במידה מרובה בעבודה שלנו, ובגלל זה אנו רוצים להבטיח שהתוצאה תהיה מושלמת!


 




 



 



 



שיווק בוידאו: מה שחשוב צריך לדעת

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.